Nu jävlar blire Blondinbella!

Min eftermiddag igår i bilder:




Jag kom hem från skolan, då satte jag mig och gjorde läxan. För kom ihåg det, ni miljoner unga tjejer som har mig till förebild, att skolan kommer först! Den är viktig!



Sen satte jag mig vid datorn och skötte mina bankaffärer, eftersom jag är en äkta affärskvinna (D.v.s. försökte få kontakt med BVG, Berlins SL, för att säga att jag REDAN BETALT MINA BÖTER och att de kan SLUTA SKICKA MIG FLER KRAVBREV MED HÖGRE OCH HÖGRE SUMMOR. Det gick inte så bra).



Sen tvättade jag. Jag tycker liksom att hushållsarbete är lite spännande och exotiskt, sådär.



Sen färgade jag håret på mig själv! För man ska vara unna sig saker, det är viktigt för självkänslan. Man ska unna sig att vara snygg. (Skämt åsido var jag sjukt stolt att jag lyckades färga mitt eget hår. Dessutom gav de käcka plasthandskarna mig lite nostalgivibbar från Gelaterian).



Vill ni veta en spännande sak? (JA!). Under mitt rakpermanentade hår gömmer sig små lockar. Jag undrar när hela håret blir lockigt igen...?



Kolla! Nu synd det inte så bra på bilden, men håret blev mycket mörkare än jag trodde. Sen gick jag på finmiddag med goda vänner.

Kommentarer
Postat av: Tove

Vad snygg du är kvinna!

2009-10-24 @ 10:57:04
Postat av: isa

heta porslinsdockan!!!

2009-10-25 @ 00:41:01
URL: http://paintpanelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0