En egobild och ett nytt beroende

Kolla vad bra jag kan spelelposa! Det är jag och Amandavardet! Tog bilden igår när vi var ute och jag stod i toakö.



Annars sitter jag mest och tittar runt på tradera just nu. Jävla Elsa, det är helt beroendeframkallande! Det är tur att jag bor här, annars hade jag nog råkat buda på en massa grejer. Nu tar det emot lite, blir så krångligt med frakten antar jag.

Idag fick jag en väldig lust att göra en liten utflykt ensam. Gå på nåt museum eller så, bara titta runt (se kategorien 'sara-förvandlas-sakta-men-säkert-till-sin-egen-far'). Men först ska jag åka till Ka De Ve och spana runt lite och peta på de dyra grejerna, kanske köpa en ny ansiktstvål (se kategorin 'sara-förvandlas-till-sin-egen-mor').

Vilken modeblogg det blev nu, förresten! (Fönster)shopping och egobilder! Sånt gillar vi!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Tove

Fin tröja!

Fin tjej!

2009-10-17 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0