En gammal välbekant känsla...

...när man sitter klockan 00.00 och inser att man har ett helt skolarbete att skriva tills imorn. Man har liksom öppnat ett word-dokument och skrivit två stycken, men sen har man tänkt att nog ska man bara kolla mailen, och har inte En man med ett skägg uppdaterat idag, och har kissie skrivit nåt kul/kräkframkallande, och vänta vad är det här för ett kul youtubeklipp, ska bara läsa den här gejen som alex schulman skrev och sen har det gått ett bra tag och man vill bara sova men då har man ju det där arbetet kvar.

Så jobbar jag!

Helt ärligt vet jag inget annat sätt att skriva arbeten, än under väldig tidspress (börja aldrig innan klockan 23) kvällen innan det ska vara inlämnat. Jag tror inte jag skulle skriva så bra arbeten annars. Egentligen tror jag inte jag skulle kunna skriva dem över huvud taget.

(Och ja, detta inlägg är självklart ett sätt att skjuta upp talskrivandet lite, lite till).

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, bara bra att skjuta upp saker :D



nu blev jag vemodig. en man med ett skägg ska ju uppträda i stockholm om några dagar :( och även om någon skulle vilja gå med mig skulle jag säga nej, det måste ju vara du och jag som ser det! melankoliskt.

2009-10-16 @ 23:24:02
Postat av: Sara

Johanna:



Åh vad tråkigt :( Men gå med nån annan! Eller kanske inte... Han uppträder inte i jul igen...?

2009-10-17 @ 14:40:06
URL: http://saraanneelisabeth.blogg.se/
Postat av: Kristin

Typiskt dig. Jag är glad att jag inte börjat med religion A än.. för klockan 23 dagen innan det ska lämnas in så brukar ju du och jag alltid äta middag med varandra. Vips så blir mina arbeten plötsligt jättebra! haha

2009-10-18 @ 15:13:03
Postat av: Kristin

Usch vad jag låter utnyttjande nu.. men så är det inte, bara en fin retouch

2009-10-18 @ 15:14:09
Postat av: Sara

Kristin: Jag är bara glad att kunna hjälpa till :)

2009-10-18 @ 19:22:54
URL: http://saraanneelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0