Matovanor

Min och Elsas kost är inte så varierad. Vi har ett antal paradrätter (korv med mos, pasta med köttfärssås, pannbiffar, kotletter, pasta och tomatsås, havregrynsgröt) som vi kör mest hela tiden. Mest för att vi inte har nån ugn (jävla Natalia!), så lite spexigare rätter som lasange och pajer (och alla slags bakverk...) blir ju uteslutna. Men så igår när jag gick hem från skolan blev jag lite orolig. Vi äter ju nästan inte c-vitamin, tänk om man får skörbjugg! Ve å fasa! Så jag skulle köpa lite broccoli. Men tror ni inte att det inte fanns på Lidl?! Så nu måste man ta sig ända till en riktig mataffär! Det blir spännande det här, att se vem som vinner; hypokondrin eller latheten (bägge väldigt starka hos mig).

Kommentarer
Postat av: Kristin

När jag kommer blir det broccolilåda a la mr wing ;)

2009-10-15 @ 19:06:07
Postat av: Sara

... eller aprikos a la king kanske?

2009-10-15 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0